List do Yennefer

Z Wiedźmińska Wiki
List do Yennefer
Tw3 scroll7.png
Przedmiot można przeczytać.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Table in the Zamek Królewski w Wyzimie
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Yennefer, moja droga przyjaciółko,

Dziękuję za list. Wybacz, że nie odpowiedziałam na wcześniejszą próbę połączenia przez megaskop, ale staram się ograniczyć komunikację magiczną do niezbędnego minimum. Nigdy nie wiesz, kto nadstawia ucha, prawda?

Cieszę się, że znalazłaś sobie miejsce na dworze miłościwie nam panującego cesarza i życzę ci powodzenia w poszukiwaniach jego córki. Dobrze wiedzieć, że zamiary Emhyra wobec niej się zmieniły na, jakby to ująć, bardziej przyziemne. Może w tej sytuacji porozumienie z Lożą będzie jednak możliwe?

W odpowiedzi na twoje pierwsze pytanie, mogę stwierdzić ponad wszelką wątpliwość, że Cirilla nie pojawiła się nigdzie na południe od Jarugi. Wierz mi, akurat jej magiczną sygnaturę wyczułabym od razu.

Z Triss nie kontaktowałam się już od dłuższego czasu. Wiem tylko, że sprawy w Novigradzie przybrały zły obrót. Mówiła coś o wyjeździe do Koviru, ale obawiam się, że w obecnej sytuacji politycznej to niemożliwe do spełnienia mrzonki.

Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła dołączyć do ciebie w Wyzimie. Wpierw jednak muszę załatwić pewne przykre, acz pilne sprawy w Beauclair.

Z wyrazami przyjaźni,
Fringilla Vigo

PS. Dziękuję też za wieści o Geralcie. Zawsze spada na cztery łapy, prawda?