List do Ingeborgi Kalebsdotter

Z Wiedźmińska Wiki
List do Ingeborgi Kalebsdotter
Tw3 scroll4.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Łup
Cena bazowa
Novigradzkie korony
Sprzedaż
1 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This letter is looted along with a crossbow diagram, from a skeleton inside Meluzyna's cave on Spikeroog.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Najdroższa memu sercu Ingeborgo!

(fragment nieczytelny) ...przybył do warowni Tuirseach z pierwszym dniem lata. Trochę w niej zamarudził, z jarlem niejeden garniec miodu wychylił, aż się oba zaprzyjaźniły. W końcu któregoś dnia jarl Torgeir mnie wezwał i kazał z nim na Spikeroog płynąć, żebym mu pokazał, gdzie syreny najsrożej polują. Tośmy popłynęli.

Powiem ci, moja ty górska kozico, takiego wojownika jak on, żem w życiu nie widział! Zwinny jak piskorz, a silny jak niedźwiedź! Jak na nas spadły syreny, jeszcze za topór nie chwyciłem, a on im w już locie flaki wypruł! Nadto broń ma na nie wyborną – jakby kuszę, ale tak małą, że ją w jednej ręce trzyma! Wiem, że schemat jej ma w jukach, bom raz podejrzał, jak się był pakował. Jak zaśnie, to schemat przerysować spróbuję i naszemu kowalowi na An Skellig zaniosę, co byśmy się przed syrenami chronić mogli, jakby wróciły.

(fragment nieczytelny)...skoro świt ruszamy dalej, syren tutaj mnogo, coraz więcej, ręce mnie już drętwieją od machania mieczem i oddech się skrócił ze zmęczenia, ale myśl o tobie dodaje mi sił...(reszta listu nieczytelna).