List Garweny do Iorwetha

Z Wiedźmińska Wiki
List Garweny do Iorwetha
Tw2 questitem margotsletter.png
Opisuje współpracę Garweny z Iorwethem.
Opis
Kategoria
Pospolity
Rodzaj
Książka / Przedmiot fabularny
Źródło
Garwena after Triss is taken by Letho
Sprzedaż
1 oreny
Waga
waga 0

This letter is given to Geralt if he sides with Iorweth during the encounter with Letho at Zrujnowana łaźnia. Margot asks him to deliver the letter, but there is no accompanying dialogue to facilitate the giving of the letter.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

List napisany przez Garwenę do Iorwetha
Wbrew temu, co twierdzicie, Einar Gausel nie jest kolaborantem. Ugina się przed Loredo na tyle, na ile jest to konieczne, zaś nigdy nie bywa służalczy. Celem powinien być za to Ludwig Merse. To jakiś pociotek komendanta, który został sprowadzony bogowie wiedzą skąd i stał się najważniejszym trybikiem w machinie urzędniczej. Dyryguje nim ta cholera Chlodwiga. Ją też powinniście załatwić. Mam z nią osobiste porachunki.
Ci z Bindugi są w porządku, ich nie ruszajcie. Sugeruję nawiązać kontakt z Aneżką. Ludzie przyzwyczaili się, że dziewczyna łazi do lasu. Mogłaby nosić wiadomości i nikt nie zwróciłby uwagi. Zdaje mi się, że jest czarownicą, a w każdym razie pomagała moim dziewczynom, gdy popadły w kłopoty. Wcześniej czy później ludzie wezmą się za nią, więc możecie jej zaproponować ochronę w zamian za współpracę. Nie wiem za to, co sądzić o tej Malenie. […]