Kronika pałacowa, wydanie I

Z Wiedźmińska Wiki
Kronika pałacowa, wydanie I
Tw3 book blue.png
Przedmiot można przeczytać.
Opis
Rynsztunek/slot
Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Książka
Źródło
Łup / Zakupu
Cena bazowa
10 Novigradzkie korony
Kupno
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
2 – 3 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Copies of this book can be found in the following locations:

Kronika pałacowa, tom LVI, Lammas – Saovine, 1268 [fragmenty]

W miesiącu poprzedzającym obchody Święta Kadzi para książęca wraz z delegacją oficjeli wyruszyła z wizytą sąsiedzką na zaprzyjaźniony dwór królowej Calanthe z Cintry. Wizyta miała wymiar tak towarzyski, jak i polityczny, księżna liczy bowiem na to, iż królowa Calanthe zobowiązana międzynarodowym protokołem do złożenia rewizyty, zechce jej dokonać właśnie w terminie przypadającym na w/wym święto i tym samym uświetni obchody swoją osobą.

Parze książęcej towarzyszą obie córki, księżniczki Syanna i Anarietta. Wspomnieć tu można, iż obie infantki rosną jak na drożdżach i tylko patrzeć, jak trzeba będzie im szukać mężów. W przypadku starszej księżniczki, Syanny, nie powinno to stanowić problemu, kandydaci na księcia małżonka będą zjeżdżać do niej z najdalszych zakątków cywilizowanego świata, gdy tylko ujrzą jej portrecik. Którego nawet nie trzeba będzie specjalnie retuszować. Inaczej ma się sprawa z małą Anariettą, która jest chudziutka i na dodatek ruda. Pozostaje jednak mieć nadzieję, że z wiekiem przybędzie jej powabu. Zaś charakteru ni fantazji obu dziewczynkom nie braknie już teraz.

Zobacz też[edytuj | edytuj kod]