Królowa Nocy

Z Wiedźmińska Wiki
G SS Królowa Nocy 2.jpg

Królowa Nocy – wyższy wampir. Posiada dom publiczny w Wyzimie Handlowej w Temerii. Większość kobiet pracujących tam, podobnie jak Królowa Nocy, są wampirzycami i biorą od klientów krew (zamiast pieniędzy) w zamian za usługi seksualne.

Wyższe wampiry nie potrzebują krwi, aby przeżyć. Dla nich krew jest jak dla ludzi alkohol lub narkotyki. Okazuję sie później, że jest to właśnie ta wampirzyca, o której opowiadał Regis. Ona sama również o tym opowiadała i bardzo była wdzięczna Geraltowi, za to, że był mu przyjacielem. Rzekomo, zaklęła siostrę Patricka z Weyze - Niebieskooką. Na koniec tego questu można ją albo zabić (0 orenów) albo oszczędzić (200 orenów).

Prawdopodobnie ma bardzo długie i wieloczłonowe imię (Regis mówił, że jego imię jest zgodne z tradycją wampirów). Zapewne dlatego zaczęła używać "pseudonimu zawodowego" "Królowa Nocy"

Historia[edytuj | edytuj kod]

Wampirzyca zaliczana do wampirów wyższych.Wiele lat później otworzyła w Wyzimie Handlowej zamtuz Dom Nocy, gdzie zatrudniała wampirzyce i młode kobiety. Był to lokal dla bogatej klienteli. Pięć lat po II wojnie Północy z Nilfgaardem do zamtuzu przybywa Geralt z Rivii. Przybył aby odnaleźć siostrę Patricka z Weyze- Niebieskooką, która przystała do Królowej i stała się wampirzycą. Ostatecznie wampirzyca może zginąć z rąk Geralta i rycerzy Zakonu Płonącej Róży, lub razem z wiedźminem pokonać rycerzy i nadal prowadzić swój interes.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wiele lat wcześniej była związana z Regisem, ale rozstała się z nim przez jego uzależnienie od krwi.

Wiedźmin 1[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]