Kiyan

Z Wiedźmińska Wiki
61c40760c2e663aa96424fa297ca9052.jpg

Kiyan – wiedźmin pochodzący ze szkoły cechu Kota, wymyślony na potrzeby gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zgromadził większość elementów rynsztunku jego szkoły, po czym, w wyniku jego burzliwego życiorysu, rozsiał je po Velen i Novigradzie.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Kiyan był członkiem eskapady Sigismunda Glogera do Est Tayiar, która miała odszukać legendarne skarby króla Maeglora. Jak się jednak okazało, wiedźmin zawarł umowę z mecenasem wyprawy – princem Adrienem, wedle której Kiyan miał ukraść znalezione schematy, co też uczynił, wyrzynając przy tym prawie wszystkich badaczy będących członkami wyprawy. Po podzieleniu się łupem z princem, wiedźmin zaciągnął się na „Latającego Jelenia”.

Tam został jednak obezwładniony, a następnie przetransportowany na Wyspę Świątynną przez czarodzieja Ireneusa var Steingarda. Mag najpierw przeprowadzał na organizmie wiedźmina wyniszczające eksperymenty, a następnie uwięził w jego ciele demona. Męki obłąkanego Kiyana skrócił Geralt z Rivii szukający na Wyspie Świątynnej śladów bytności wiedźminów ze szkoły Kota.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]