Kasztel Wrońce

Z Wiedźmińska Wiki
Kasztel Wrońce
Crow's Perch by N1ghtwalker.png
Opis
Typ
Zamek
Lokalizacja
Velen
Region
Velen
Usługi
link= Szybka podróż Tablica ogłoszeniowa Kasztel Wrońce#Wane postacie Yoana Tw3 icon stash.svg

Wrońce - niewielka miejscowość w Velen, w której siedzibę ma Krwawy Baron. Geralt dostaje się do Barona w poszukiwaniu zaginionej Ciri, która u niego przebywała w celu odzyskania sił przed wyruszeniem w dalszą podróż.

Gdy Geralt pierwszy raz odwiedza wioskę, wszyscy mieszkańcy uciekają i chowają się przed głównym bohaterem z myślą, że chce ich wszystkich zabić, chyba że ten postawił kolejkę żołdakom Barona w Karczmie na Rozstajach, wtedy ci ręczą za niego i wpuszczają go do środka.

W przeciwnym wypadku Biały Wilk nie jest dopuszczony do siedziby Krwawego Barona, dlatego musi szukać innego wejścia.

Jedynym śmiałkiem do rozmowy z Geraltem okazał się staruszek, który za 15 koron ujawni naszemu bohaterowi sekretne wejście do górnego miasta, w którym przesiaduje Filip Stenger.

Lokalizacja[edytuj | edytuj kod]

Wrońce znajdują się w sercu Velen, między wsiami Zalipie oraz Konary. Miejscowość ma tylko jedno główne wejście, które znajduje się przy moście na południe od murów wioski.

Kupcy i rzemiosło[edytuj | edytuj kod]

Kupcy[edytuj | edytuj kod]

W miejscowości można spotkać dwóch kupców, którzy są skłonni do handlowania przedmiotami z białym wilkiem. Pierwszy z nich znajduje się zaraz za głównym wejściem do wioski. Drugi jest Kwatermistrzem, można go spotkać na przeciwko płatnerzy.

Od 4 czerwca 2015, po zainstalowaniu darmowego dodatku, u Kwatermistrza można nabyć Nilfgaardzki pancerz.

Płatnerze[edytuj | edytuj kod]

We Wrońcach Geralt może znaleźć dwóch płatnerzy, którzy mają do sprzedaży wiele ciekawych przedmiotów obronnych, z reguły lekkiego rynsztunku:

Kowale[edytuj | edytuj kod]

Wrońce nie posiadają żadnego kowala.

Szybka podróż

Opis lokacji[edytuj | edytuj kod]

Po tym, jak poprzedni właściciel kasztelu, Wszerad, wystraszył się nadciągającej wojny i zbiegł na Kłomnicę, w kasztelu osiedlił się wraz z rodziną i świtą Filip Stenger, zwany Krwawym Baronem.

Ważne postacie[edytuj | edytuj kod]

Dawni mieszkańcy[edytuj | edytuj kod]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]