Karczma Zimorodek

Z Wiedźmińska Wiki

Zimorodek – lokal w Novigradzie. Pojawia się w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Występuje tam codziennie Priscilla. Geralt udał się tam w celu odnalezienia Jaskra, który widziała wcześniej Ciri.

Przedstawienie w grze[edytuj | edytuj kod]

Geralt przybywa tam wraz z Zoltanem, aby znaleźć trubadurkę Priscillę. Udaje im się zdążyć na jej koncert, jednak gdy ten się kończy z tłumu wychodzi Elsa, karczmarka z Białego Sadu. Mówi wszystkim, że Geralt mordował temerczyków w Białym Sadzie. Zostaje jednak uciszona przez innych widzów, a Geralta i Zoltana zabiera trubadurka na rozmowę. Wiedźmin i krasnolud dowiadują się od niej, że zaginiony Jaskier planował skok na skarb Sigiego Reuvena oraz, że zrobił awanturę w siedzibie Skurwiela Juniora. Wiedźmin postanawia pogadać z obydwoma i opuszcza lokal.

Wiedźmin wraca tam jeszcze by powiadomić Priscillę, że aby znaleźć Jaskra muszą znaleźć Dudu. Trubadurka mówi "Twierdzisz, że musicie znaleźć Dudu, żeby znaleźć Jaskra, żeby znaleźć Ciri. Sporo tego szukania".

Geralt ponownie pojawia się w lokalu aby razem z Priscillą ułożyć plan złapania Dudu. Wiedźmin proponuje wystawienia sztuki, w której wyjawią Dudu, że jest im potrzebny. Trubadurka rozwija swój monolog i pisze sztukę, każąc Geraltowi nie przeszkadzać. Kiedy kończy, daje scenariusz wiedźminowi, aby ten zaniósł go do Iriny Renarde.