Joanna Selborne

Z Wiedźmińska Wiki

Joanna Selborne, zwana Kenną – czarodziejka, psioniczka zdolna do telepatii, teleempatii i prekognicji pod hipnozą, członkini oddziału Stefana Skellena. Swoim zachowaniem i wyglądem znacznie różniła się od reszty oddziału Stefana Skellena, mającego zadanie schwytać i (co było sprzeczne z rozkazami które Skellen otrzymał od cesarza Emhyra var Emreisa) zabić Ciri.

Przyczyniła się znacznie do złapania szpiegującego oddział czarodzieja Rience'a, wykorzystując metodę „na pieroga”. Wspomniana metoda polegała na oblaniu niewidzialnego mlekiem i obsypaniu mąką, dzięki czemu można było w przybliżeniu określić jego lokalizację, po czym go unieszkodliwić. Tylko dzięki Kennie, która ze względu na swoje umiejętności potrafiła wykryć Rience'a, cała operacja mogła się udać. Wraz z trzema innymi najemnikami zrezygnowała z udziału w nagonce za Ciri. Rok po tych zdarzeniach zostaje aresztowana i występuje w roli świadka podczas procesu. Wpływając na umysł sędziów zostaje oczyszczona z zarzutów i wypuszczona z celi.