Joachim von Gratz

Z Wiedźmińska Wiki
Joachim von Gratz
Tw3 journal joachim.png
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Szary
Kolor oczu
Brązowy
Tytuł(y)
Doktor
Profesja
Medyk
Pochodzenie
Szpital Wilmeryusza, Novigrad

A former student and staff member of Akademia Oxenfurcka, Joachim von Gratz głównego chirurga Szpitala Wilmeryusza z Novigrad. Geralt can inquire about Shani when speaking with von Gratz.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Joachima von Gratza, głównego chirurga Szpitala Wilmeryusza, przyszło nam poznać w przykrych okolicznościach. Przybyliśmy do szpitala, żeby dowiedzieć się o stan zdrowia mojej nieszczęsnej Priscilli.

Szczerość wymaga, bym przyznał, że byłem wówczas tak wstrząśnięty, że ze spotkania pamiętam tylko tyle, że von Gratz wydał się człowiekiem niezwykle opanowanym. Co więcej, wiedział wiele o poprzednich morderstwach i zaoferował swą pomoc w śledztwie.
Wyglądało na to, że przemoc nie była obca chirurgowi, o czym świadczyły dobitnie jego blizny, godne weterana spod Brenny.
Geralt nie przegapił również faktu, że wycieczka po kanałach nie była dla von Gratza pierwszyzną, podobnie jak walka z zamieszkującymi je potworami.
Trudno było nie zauważyć, że Joachim von Gratz z jakiegoś powodu nie przepada za koronerem Hubertem Rejkiem. Zapytany, jako przyczynę podał fakt, że trzydzieści lat wcześniej Hubert zadenuncjował go władzom, jakoby z powodów politycznych.