Jan Verdun

Z Wiedźmińska Wiki
Jan Verdun
Tw3 john verdun.jpg
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy / Łysy
Kolor oczu
Brązowy
Profesja
Dezerter / Bandyta
Pochodzenie
Velen

Jan Verdun – były temerski żołnierz służący w 10 Dywizji Moriborskiej, dezerter oraz bandyta występujący w Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Gdy oddział Jana został rozbity przez Nilfgaardczyków, ten uciekł ratując życie. Następnie dołączył do wędrującej przez dawną Temerię grupy uchodźców, ci jednak gdy dowiedzieli się że Jan porzucił ojczyznę w potrzebie postanowili związać go i pozostawić przy rzece na pewną śmierć z rąk utopców.

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Geralt spotyka związanego i wołającego o pomoc Jana na szlaku. Może pomóc dezerterowi i wysłuchać jego historii (za co otrzyma 50 PD earned based on the Story and Swords! difficulty level), bądź zostawić go zdanego na siebie. Jeśli Geralt pomógł Janowi, może go później spotkać w okolicy Novigradu wraz z grupą bandytów. Okazuje się wówczas że uratowany dezerter postanowił zemścić się na swoich niedoszłych oprawcach. Jan nie atakuje wtedy Geralta, jednak ostrzega go, że jeśli szuka guza to go znajdzie. Wiedźmin może wtedy zdecydować czy przyjąć od Jana nagrodę (50 Novigradzkie korony i 50 PD earned based on the Story and Swords! difficulty level przed otrzymaniem złota), czy zabić Bandytę wraz z jego towarzyszami.