Interakcja z postaciami

Z Wiedźmińska Wiki
Łapówka Picie alkoholu Walka na pięści Kowal Game Interaction icon gift.png Medytacja Gospody i karczmy Pay Kościany poker Sygnety Trade

Łapówka[edytuj | edytuj kod]

Łapówka

Łapówka

Oczywiste jest, że czasami zaoferowanie kilku orenów znacznie ułatwia wiele spraw. Kiedy pojawi się taka możliwość, widoczna stanie się ikona, co więc należy zrobić:

  • kliknąć LPM na ikonie łapówki w trakcie dialogu z osobą, którą chcemy "przekonać",
  • slider ustalić wysokość łapówki przy pomocy suwaka,
  • zatwierdzić wybór i spróbować przekupstwa.

Wskazówka: Poszczególne osoby różnie reagują na łapówki, niektóre z nich, mogą się nawet poczuć urażone, jeżeli uznają naszą próbę przekupstwa za zbyt skromną.

Picie alkoholu[edytuj | edytuj kod]

Picie alkoholu

Medytacja[edytuj | edytuj kod]

Medytacja

Medytacja – Możesz wejść w tryb medytacji po wybraniu ikony medytacji podczas dialogu.

Wskazówka: możesz ustalić, jak długo chcesz medytować - służą do tego ikony południa, świtu, północy i zmroku oraz suwak godzinowy.

Gospody i karczmy[edytuj | edytuj kod]

Gospody i karczmy

Gospody i karczmy

W gospodach można medytować. Porozmawiaj z właścicielem danego lokalu i kliknij LPM medytację.

Wskazówka: w składzie karczmy można przechowywać przedmioty. Porozmawiaj z właścicielem i kliknij "skład". Swoje przedmioty możesz odzyskać w dowolnym momencie z każdej karczmy bądź gospody.

Zapłata[edytuj | edytuj kod]

Game Pay dialog.png

Zakupów

Ikona ta jest wykorzystywana do prawnej zapłaty kwoty pieniężnej, w przeciwieństwie do sytuacji przekupstwo. Zwykle dotyczy to usług. Przewoźnik żąda pięciu oreny do krzyża na bagnach lub z powrotem.

Handel[edytuj | edytuj kod]

What do you sell?

Zakup oraz sprzedaż prowadzić można z osobami, które wyrażają taką chęć. Należy wziąć po uwagę fakt, iż osoba, z którą chcesz handlować, wcale nie musi Ci zaoferować maksymalnej kwoty za przedmiot, który chcesz sprzedać. Zaleca się, o ile jest to możliwe, szukać osoby, która oferuje jak najwięcej oreny.