Hubert Rejk

Z Wiedźmińska Wiki
Hubert Rejk
Tw3 journal coroner.png
Hubert Rejk
Module
|- Informacje
Rasa
Wampir wyższy
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Profesja
Koroner

Hubert Rejk is Novigrad's koroner.

Gdy na wiosnę 1272 roku przez Novigrad przetoczyła się fala zabójstw na tle religijnym i rasowym, Hubert Rejk pełnił funkcję koronera w miejskiej kostnicy.

Był więc człowiekiem zapracowanym, który dodatkowo musiał znosić szykany swego antypatycznego przełożonego, wielebnego Nataniela. Nic więc dziwnego, że przy pierwszym spotkaniu z Geraltem wydał się osobą nieprzyjemną i sarkastyczną.

Ponadto między nim a Joachimem von Gratzem istniały jakieś zaszłości, które nie poprawiały i tak już dość sztywnej atmosfery w kostnicy. Tym ciekawsze, że dowiedziawszy się o przyczynie niezapowiedzianej wizyty, Hubert oznajmił, że Geralt i Joachim mogą liczyć na jego pomoc.
Hubert zaproponował wiedźminowi pomoc w sekcji kolejnej ofiary seryjnego mordercy, dzięki czemu Geralt zdobył nowe tropy.
Rejkowi mogłoby udać się zrzucić winę na innego podejrzanego, gdyby nie powściągliwość wiedźmina. Geralt zdemaskował koronera jako prawdziwego mordercę, lecz zaskoczeniem był dla niego fakt, że Hubert okazał się w istocie potężnym wampirem.

Na szczęście dzięki swym umiejętnościom i doświadczeniu Geralt pokonał potwora, kończąc tym samym jego chorą moralną krucjatę.

Zadania[edytuj | edytuj kod]