Horm

Z Wiedźmińska Wiki
Horm
BaW Horm.png
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Tytuł(y)
Książę
Profesja
Rycerz
Pochodzenie
Maecht
Rodzina
Akerspaark (ojciec)
Orm (brat)
Gorm (brat)
Torm (brat)
Gonzalez (brat)
Emhyr var Emreis (przyrodni brat)
Alia (siostra)
Valia (siostra)
Nina (siostra)
Paulina (siostra)
Malvina (siostra)
Argentina (siostra)

Horm - legalny syn Akerspaarka , przyrodni brat cesarza Emhyra var Emreisa.

Wiedźmin 3: Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Horm jest jednym z uczestników turnieju rycerskiego w Toussaint. Występuje w barwach Maecht - czerwonym i błękitnym. Na lewej piersi nosi herb swojego królestwa - czterodzielną tarczę z dwiema srebrnymi rybami na czerwonym polu i trzema złotymi koronami na polu błękitnym.

Geralt będzie mierzył się z Hormem w konkurencji strzeleckiej. Mimo przegranej Horm odnosi się do Białego Wilka z godnością i szacunkiem oraz gratuluje mu wygranej.

Według gry Horm jest przyrodnim bratem cesarza Emhyra var Emreisa (mieli tę samą matkę).

Jeżeli działania Geralta nie doprowadziły do zwycięstwa Nilfgaardu w III Wojnie Północnej, cesarz zostaje zamordowany przez spiskowców. W namiocie Horma na błoniach turniejowych można znaleźć wtedy list kondolencyjny podpisany przez czterech braci księcia, w którym ci informują, że ich przyrodni brat Emhyr var Emreis poniósł śmierć w boju, walcząc dzielnie ze zdrajcami narodu. Uroczystości pogrzebowe mają odbyć się w tajemnicy, aby zamachowcy nie mogli zbezcześcić jego grobu.

Jeżeli Nilfgaard wygra wojnę, Horm dostanie list od czterech braci, w którym informują go o zwycięstwie ich przyrodniego brata i zajęciu Redanii. Polecają mu wypić za to morze wina oraz pocałować każdą piękną pannę, jaka się nawinie. Bracia dodają, że są pewni zwycięstwa Horma w turnieju.

Wiedźmin 3 Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

- Tak - potwierdził wiedźmin po chwili namysłu. - Akerspaark. Pamiętam, Duny tak nazwał swego ojca.
- Duny?
- Takie nosił imię. Był królewiczem, synem tego Akerspaarka...
- Nie - przerwał Fenn, zapatrzony w zwoje.- Tu są wszyscy wymienieni. Legalni synowie: Orm, Gorm, Torm, Horm i Gonzalez. Legalne córki: Alia, Valia, Nina, Paulina, Malvina i Argentina...

Czas pogardy, str. 32