Harrisi

Z Wiedźmińska Wiki
Harrisi

Tw3 journal harrisi locked.png

Tw3 journal harrisi.png

Szczegóły
Rodzaj
Insektoidy
Boss
Tak
Odmiany
Krabopająk
Opancerzony krabopająk
Jadowity krabopająk
Występowanie
Mine southwest of Posterunek graniczny
Podatności
Wilga
Olej przeciw insektoidom
Taktyka
spits poison and webbing
Składniki
Mutagen z krabopająka
Gnijące mięso
Dodatkowe
Trofeum z krabopająka
Spodnie z Mahakamu

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Bestiariusz[edytuj | edytuj kod]

Zaatakował nas... Bogowie, nie wiem, co to było, ale miało ze cztery łokcie!
–Wieśniaczka z Velen
Lasy i moczary Velen są pełne potworów. Dlatego niektórzy uchodźcy, których wojenna zawierucha zagnała na te nieprzyjazne ziemie, próbowali ukryć się przed nimi w opuszczonej kopalni. Czekała ich przykra niespodzianka. Sztolnie, które obrali sobie za schronienie, były już zamieszkane przez jadowitego krabopająka – bezrozumnego i bezlitosnego potwora.

Wiedźmin wiedział, że czeka go ciężkie starcie. Krabopająk z kopalni był wyrośniętym osobnikiem, należało więc oczekiwać, że będzie nieprzeciętnie silny i wytrzymały. Jak inni przedstawiciele swego plugawego gatunku, był groźny tak w bliskim zwarciu, jak i na dystans. Co więcej, z pewnością był jadowity – zatem pokonanie go bez uprzedniego wypicia Jaskółki bądź Wilgi (a najlepiej obydwu) było prawie że niemożliwe. Całe szczęście, potwór zdawał się podatny na działanie Znaków – zwłaszcza zaś Igni, Aard i Yrden – oraz petardy Północny Wiatr.
Wiedźmin dotarł do jaskiń zbyt późno, aby uratować uchodźców – zdołał jednak ich pomścić. Potężny krabopająk został zgładzony, a jego jaja – puszczone z dymem.