Globalne Otwarcie Gotfryda

Z Wiedźmińska Wiki
Globalne Otwarcie Gotfryda
Tw3 gog.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Biblioteka w tajemniczej wieży
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Podczas misji Wieża znikąd, Geralt musi, z pomocą tej książki, wyłączyć Defensywny Regulator Magiczny (w skrócie DRM). Przedmiot ten stanowi jeden z easter eggów w grze, nawiązując do serwisu GOG.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Defensywny Regulator Magiczny (w skrócie DRM) jest w wymienionej wyżej grupie zabezpieczeniem zdecydowanie najtrwalszym, najbardziej skutecznym i najtrudniejszym do przełamania. W celu rozpoznania jednostki zarządzającej wykorzystuje portal zamontowany przy wejściu do obszaru, który ma ochraniać. Portal, przepuszczając wiązki energii magicznej przez ciało wchodzącego weń osobnika, w czasie krótszym niż mrugnięcie okiem, jest w stanie ustalić czy wchodzący ma cechy cielesne identyczne z tymi posiadanymi przez właściciela (włącznie ze strukturą gałek ocznych). Z tego względu zagrożenie, że do środka chronionego obszaru dostanie się jednostka niepowołana, zostało ograniczone jedynie do mimików.

DRM jest więc bardzo silnym zabezpieczeniem, a jedynym sposobem na jego przełamanie jest zastosowanie formuły magicznej znanej jako Globalne Otwarcie Goftryda (w skrócie GOG, nazwanej tak na cześć twórcy), której treść znajduje się poniżej (...).