Ge'els

Z Wiedźmińska Wiki
Ge'els
Tw3 journal geels.png
Module
|- Informacje
Rasa
Elf
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Biały
Kolor oczu
Żółty
Tytuł(y)
Król (prawdopodobnie)
Przynależność
Aen Elle
Profesja
Administrator
Malarz
Monarcha (prawdopodobnie)
Pochodzenie
Tir ná Lia

Ge'els - jeden z trzech generałów Dzikiego Gonu. Gotowy zemścić się i zabić Eredina za otrucie byłego króla. Avallac'h uważa, że słabą stroną Ge'elsa jest uczciwość. Mieszka i urzęduje w Pałacu Przebudzenia, w Tir ná Lia. Aktualny król Dzikiego Gonu wykorzystuje naturalne talenty polityczne i charyzmę opisywanego Aen Elle do zarządzania Tir ná Lia podczas swojej nieobecności. Ge'els wydaje się być zadowolony ze swojej roli, spędzając czas na zaspokajaniu własnych pragnień i zaznawaniu przyjemności.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Geralt i Avallac'h spotykają go w drodze do Tir ná Lia, kiedy to maluje on portret pozującej mu modelki. Pod koniec sceny możemy się przypatrzeć dokładnie malunkowi. Obraz w stylu kubistycznym ma podkreślać wyszukany gust i wyprzedzający ludzi stosunek Aen Elle do sztuki.

Inteligentny, opanowany i obdarzony olbrzymią charyzmą Ge’els cieszył się zaufaniem i szacunkiem zarówno mieszkańców Aen Elle, jak i ich poprzedniego króla, Auberona Muircetacha.

Po śmierci Auberona władza przeszła w ręce Eredina, a Ge’els nie tylko zachował wysoką pozycję, ale także stał się jednym z najpotężniejszych sprzymierzeńców dowódcy Dzikiego Gonu. Pod jego nieobecność pełnił w stolicy funkcję namiestnika.

Mimo iż Ge’els był obecnie jednym z najbardziej wpływowych elfów Aen Elle, nigdy nie używał władzy dla celów osobistych. Według słów Avallac’ha, lojalność i uczciwość były słabymi punktami Ge’elsa, a odpowiednio wykorzystane – mogły zadecydować o rozstrzygnięciu nadchodzącej konfrontacji.
Ge’els istotnie dał dowód lojalności wobec poprzedniego władcy, cofając poparcie dla Eredina, gdy tylko zyskał pewność, że ten istotnie winien jest śmierci Auberona. To wydarzenie mogło w istotny sposób zaważyć na losach całego konfliktu.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Wielką pasją Ge'elsa jest malowanie.
  • W przeciwieństwie do pozostałych dowódców (Imleritha i Caranthira) nie bierze czynnego udziału w podbojach Czerwonych Jeźdźców.
  • Prawdopodobnie przejął władze po śmierci Eredina , który został zabity przez Geralta.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]

Ge'els painting