Felicja Cori

Z Wiedźmińska Wiki

Felicja Cori
Tw3 journal feliciacori.png
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
kobieta
Kolor włosów
blond
Profesja
Adeptka Magii

Felicja Cori - młoda adeptka magii studiująca w Aretuzie. Przybywa do Vergen i Loc Muinne razem z Filippą Eilhart, która ją uczy w terenie, aby zdać praktyki z eliksirów i egzamin na czarodziejkę. Można u niej się zaopatrzyć w zioła, recepty i inne potrzebne przedmioty. Ponadto, zna Geralta ze szkolnych lektur i określa go mianem „bohatera historii współczesnej”.

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon zostaje spalona na stosie w Novigradzie przez łowców czarownic.

W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin nie raz znajdował się w sytuacji, gdy nie mógł zapobiec czyjejś śmierci, rzec można nawet, że już do tego przywykł. Czym innym jest jednak bezsilność w obliczu niesprawiedliwej, okrutnej egzekucji znajomej osoby. Taki los spotkał Felicię Cori, młodą czarodziejkę, którą Geralt spotkał niegdyś w Loc Muinne.

Felicia, która pobierała niegdyś nauki u Filippy Eilhart, wydała mu się wówczas miłą i przedsiębiorczą dziewczyną. Niestety, za magiczny talent i przynależność do czarodziejskiej konfraterni spotkała ją straszliwa śmierć na stosie.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

W grze Wiedźmin 2: Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Młode czarodziejki ze szkoły w Aretuzie oprócz egzaminów zaliczyć muszą także praktyki pod okiem mistrzyni. Właśnie w ramach takich praktyk młodziutka Felicia Cori prowadziła w Vergen sprzedaż magicznych specyfików własnego wyrobu.
W nadziei uzyskania zaliczenia, Felicia przybyła wraz z Filippą do Loc Muinne, gdzie czekała, aż jej preceptorka znajdzie dla niej chwilę wolnego czasu.
Okazało się, że Felicja Cori, adeptka sztuki magicznej, jest również utalentowaną stylistką. Za umiarkowaną opłatą Geralt mógł skorzystać z jej usług i zmienić uczesanie.
Na centralnym placu Loc Muinne, prócz rozmaitych przydatnych towarów, Felicja Cori oferowała również fryzowanie włosów.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin 2 Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]