Fabricio

Z Wiedźmińska Wiki
Fabricio
Tw3 bw fabricio.jpg
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Narodowość
Toussaint
Profesja
Winiarz

Fabricio - mistrz winiarski, zarządca książęcej winnicy w Castel Ravello. Był osobiście odpowiedzialny za proces produkcji specjalnego wina Sangreal przeznaczonego wyłącznie na książęcy stół. Osobiście ustawiał macerację, pieczętował beczki i jako jedyny miał dostęp do piwnicy, gdzie wino dojrzewało.

Jego ojciec przehulał rodzinny majątek, więc syn żył jak żebrak dopóki księżna nie mianowała go zarządcą Castel Ravello. Dzięki wiedzy o winie otrzymanej od ojca spisywał się na stanowisku. Zarządzał winnicą bardzo sprawnie i prowadził skrupulatną księgowość. Anna Henrietta uważała go za lojalnego.

W trakcie śledztwa w sprawie morderstw w Toussaint Geralt, Anarietta i Damien de la Tour trafili do winnicy z podejrzeniami, iż Sangreal zostało skradzione. Po zbadaniu piwniczki i przesłuchaniu Fabricio przyznał się do wszystkiego. Sprzedał jedną beczkę bandzie dowodzonej przez Cintryjczyka. Skusiła go zawrotna suma, którą oferowali. Mistrz winiarski marzył o wykupie rodzinnego majątku. W Castel Ravello żyło mu się dobrze i dostatnio, ale nic nie było jego, a jako arystokrata chciał mieć własną posiadłość. Gdy jego przestępstwo wyszło na jaw Fabricio trafił do lochu, gdzie miał oczekiwać na proces za zdradę stanu.

Zadania[edytuj | edytuj kod]