Eveline Gallo

Z Wiedźmińska Wiki
Eveline Gallo
Tw3 journal eveline.png
Module
|- Informacje
Przydomek / pseudonim(y)
„Łasiczka”
Kobieta Guma
Rasa
Elf
Płeć
Kobieta
Kolor włosów
Czarny
Kolor oczu
Brązowy
Przynależność
Wędrowny Cyrk „Spadające Gwiazdy”
Aen Seidhe
Profesja
Akrobata
złodziejka

Eveline Gallo, zwana także łasiczką - elfka występująca w wędrownym cyrku, złodziejka. Znana ze swych zdolności akrobatycznych i gimnastycznych.

Razem z trupą cyrkową dawała występy w różnych miejscach. Przy okazji występów dokonywała śmiałych włamań i kradzieży.

Charakterystka[edytuj | edytuj kod]

Obecnie przebywa na wschód od Oxenfurtu, niedaleko wsi Carsten, gdzie wraz ze swym pomocnikiem, Merynem, próbuje rozwiązać problem sprzedanych biletów na widowisko, które nie odbędzie się z racji absencji połykacza ognia. Biały Wilk może tę kwestię rozwiązać zarówno wcielając się w niedysponowanego członka trupy, jak też wykładając odpowiednią sumkę na poczet zwrotu biletów. Eveline jest jedną z osób, którą możemy zwerbować do napadu na skarbiec w domu aukcyjnym braci Borsodych, gdzie talenty elfki mogą przydać się najbardziej.

Jeśli najmiemy ją do drużyny, to będzie nam pomagać do czasu wzięcia zakładników. Gallo nie szuka kłopotów i nie zamierza nikogo zabijać, więc wkrótce potem dobrowolnie rezygnuje z akcji, po czym rusza we własną stronę.

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia [edytuj | edytuj kod]

Ewald przedstawił ją jako jedną z dwóch osób, które jego zdaniem nadawały się do wspinaczki na wieże i spuszczenia liny dla reszty.

Kiedy Geralt ją spotykał w obozie cyrkowców, ona i jej kochanek, Meryn, mieli problemy finansowe. Pomogła Geraltowi w napadzie, jeżeli zapłacił odpowiednią sumę pieniędzy lub pomógł w występie.

Eveline wykonała swoją część zadania, a następnie pomogła nam w walce z ochroną Domu Aukcyjnego. Uciekła w momencie gdy Dom Aukcyjny został otoczony przez redańskich żołnierzy.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Aby dokonać skoku na skarbiec, trzeba sforsować pancerne drzwi, a potem wynieść łup, omijając strażników. Przede wszystkim jednak należało dostać się do środka budynku, w którym ów skarbiec zbudowano. W tym mogła pomóc Geraltowi niejaka Eveline Gallo – słynna na całą Północ artystka cyrkowa, która rzekomo wykorzystywała czasem swe talenty w niecnych celach...
Jak to zwykle w życiu bywa, Eveline była gotowa do współpracy, ale w zamian za przysługę: wiedźmin musiał pomóc jej uchronić cyrkową trupę przed kompromitacją. Geralt, jak to Geralt, stanął na wysokości zadania, a gibka elfka dołączyła do ekipy włamywaczy.
Eveline Gallo wywiązała się ze swojego zadania i wprowadziła Geralta oraz jego wspólników do domu aukcyjnego. Jednak gdy tylko skok przestał iść zgodnie z planem i redańscy żołnierze otoczyli budynek domu aukcyjnego, czmychnęła przez komin i tyle ją Geralt widział.