Eudora Breckenriggs

Z Wiedźmińska Wiki
Eudora Breckenriggs.png

Eudora Breckenriggs - Krasnoludka, córka Ivora Breckenriggs .

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Zoltan był zakochany w Eudorze, nawet zaręczyli się. Nie ustalono jednak czegokolwiek na temat ślubu, a sam Chivay nie był pewny, czy w ogóle do niego dojdzie .

Wiedźmin[edytuj | edytuj kod]

Geralt mógł porozmawiać z Zoltanem o jego związku z Eudorą. Krasnolud traktował ten temat bardzo poważnie .

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów[edytuj | edytuj kod]

Ślub Zoltana z Eudorą był pewny, więc tydzień po śmierci Wielkiego Mistrza krasnolud razem z Jaskrem dotarli do Mahakamu. Tam kupili odświętne ubranie na wesele oraz prezent dla narzeczonej, przy okazji poeta wyprawił przyjacielowi wieczór kawalerski. Następnego dnia obaj udali się do domostwa Breckenriggsów. Po krótkiej rozmowie usiedli do stołu, a jako główne danie podano czarną polewkę. Okazało się, że Breckenriggsowie usłyszeli plotkę, że Zoltan brał udział w niedawnym powstaniu nieludzi w Wyzimie. Nie życzyli sobie, by w ich rodzinie był buntownik, więc odrzucili zaręczyny i odwołali ślub .

– [...] Zoltan Chivay [...] zapomniał dodać, że się żeni. Wkrótce, bo we wrześniu. Szczęśliwa wybranka nazywa się Eudora Brekekeks.

– Breckenriggs! – skorygował dobitnie Zoltan, marszcząc brew. [...]

– Gdzie ślub? I kiedy dokładnie? – pojednawczo wpadł w słowo Jaskier. – Pytam, bo może zajrzymy. Jeśli zaprosisz, rozumie się.

– Nie ustalono jeszcze co, gdzie, jak i czy w ogóle – bąknął Zoltan, najwyraźniej skonfundowany. – Yarpen uprzedza fakty. Niby jesteśmy z Eudorą po słowie, ale czy to można wiedzieć, co będzie? W takich, kurwa, czasach?

Wiedźmińskie Opowieści Wojna Krwi[edytuj | edytuj kod]