Elihal

Z Wiedźmińska Wiki
Elihal
Tw3 journal elihal.png
Elihal
Module
|- Informacje
Rasa
Elf
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Czarny
Kolor oczu
Bursztynowo
Profesja
Krawiec

Elihal -elfi krawiec z Novigradu, lubiący się przebierać przyjaciel Jaskra.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Poznał pijanego Jaskra w karczmie, a on od tamtego wieczoru stał się jego przyjacielem, a także wiernym klientem.

Był jedną z osób wspomnianych w terminarzu poety, więc Geralt postanowił udać się do jego szwalni, aby poszukać informacji na temat zniknięcia przyjaciela. Wiedźmin omyłkowo wziął go za kobietę, jednak ten wyprowadził go z błędu, ujawniając swoje zamiłowanie do przebierania się. Elihal powiedział Geraltowi, że Jaskier intensywnie poszukiwał Kalksteina, a także przybliżył historię śmierci alchemika.

W jego zakładzie wiedźmin kupił dublet na bal u Vegelbudów.

Na podstawie wierszowanej notatki z mojego dziennika Geralt wysnuł błędny wiosek, że Elihal jest jedną z mych kochanek. Potwierdza to tylko moją opinię, że interpretacja poezji nie należała do mocnych stron wiedźmina. Wiedźmin przekonał się o swym błędzie, gdy spotkał Elihala osobiście.

Ów ekscentryczny elfi krawiec prowadził własną, nieźle prosperującą szwalnię. Oprócz tego zajęcia miał także niecodzienną pasję, polegającą na przebieraniu się za osoby dowolnego stanu, płci czy rasy.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]