Efekt Zwierciadła

Z Wiedźmińska Wiki

Efekt Zwierciadła - zaklęcie rzucone przez Visennę, które zabiło Kościeja.

- Henenaa fireaoth kerelanth! - krzyknęła przeraźliwie czarodziejka, wyrzucając ręce w kierunku kościeja. Mikula spostrzegł, jak coś niewidzialnego sunie od niej ku potworowi. Trawa słała się po ziemi, a drobne kamienie toczyły się na boki, jak gdyby rozgniatane ciężarem ogromnej kuli, pędzącej z rosnącą prędkością. Z dłoni Visenny trysnęła oślepiająco jasna, zygzakowata smuga światła, uderzyła w kościeja, rozmazała się po pancerzu siatką języków ognia. Powietrze rozpękło się w ogłuszającym huku. Kościej eksplodował, wybuchnął zieloną fontanną posoki, kurzawą odłamków chityny, nóg, wnętrzności, wszystko to wyleciało w górę, gradem sypnęło się dookoła, zadudniło o skały, zaszeleściło po zaroślach.

Droga, z której się nie wraca, w zbiorze Coś się kończy, coś się zaczyna, str. ??

Twojego potwora trzeba będzie zniszczyć, unicestwić. Prostym sposobem, rewersując wiążące zaklęcia, to znaczy Efektem Zwierciadła. Oczywiście wiążące zaklęcie było dostrojone do twojej różdżki, więc trzeba będzie przestroić je na mój chalcedon.

Dane z gry Wiedźmin: Gra Wyobraźni[edytuj | edytuj kod]

  • "Wyjątkowo niestabilny czar, odbijający wiążące zaklęcia. W jego efekcie można odesłać czar do rzucającej go osoby."