Dziennik pokładowy

Z Wiedźmińska Wiki
Dziennik pokładowy
Tw3 book green2.png
Przedmiot potrzebny do wykonania zadania
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Just off the coast of the small island east of Osada Redgill
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Sprzedaż
7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

Dziennik pokładowy' is found along with a sealed letter.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Dziennik pokładowy statku Amuanda

Dzień 69, Elinud

Nie podoba mi się ten człowiek, wynajęty przez Rodzinę Królewską na przewodnika. Odkąd wypłynęliśmy z Val napotykamy na same kłopoty, a wszystko wskazuje na to, że teraz będzie ich jeszcze więcej. Dziwne zwyczaje Rodziny Królewskiej nie pomagają – po cichu załoga nazywa ich dzikusami, i szemrze, że wyprawa jest przeklęta. Przewodnik ma doprowadzić moich pasażerów do Beauclair – może na dworze Anny Henrietty to dziwne zachowanie wyda się odpowiednie, jednak najpierw trzeba bezpiecznie dotrzeć do brzegu kontynentu. Odkąd straciliśmy z oczu nasz bliźniaczy statek, coraz częściej nękają mnie złe przeczucia.

Dzień 73, Elinud

Wydaje mi się, że coraz lepiej rozumiem tę dziwną mowę, którą posługuje się Rodzina Królewska. Rozmawiają przy mnie swobodnie, nie wiedząc, że mam talent do języków. Z tego co podsłuchałem wynika, że na ich ojczystej wyspie miał miejsce przewrót. Władzę przejął ktoś, określany słowem, którego nie rozumiem, ale o którym wiem, że oznacza coś złego. Rodzina Królewska obawia się zabójców, którzy zostali wysłani ich śladem.

Dzień 78, Elinud

Moje obawy potwierdziły się – pasażerowie przynieśli nam zgubę. Statek idzie na dno. Niech obcy i nasi bogowie mają nas w opiece.