Dziennik Varina

Z Wiedźmińska Wiki
Dziennik Varina
Tw3 book brown3.png
Przedmiot można przeczytać.
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Bastion
Cena bazowa
50 Novigradzkie korony
Sprzedaż
7 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This journal is found along with a Wolf School gear diagram.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Rynsztunek Elgara jest świetny. Wiedziałem to od razu, gdy tylko znalazłem ekwipunek. Od razu mówiłem, że każdy nowy wiedźmin, jakiego tu wyszkolimy, powinien być wyposażony w taką broń, jeżeli w ogóle coś ma wyrosnąć z tej beznadziejnej bandy wydelikaconych chłopaczków.
Ile się musiałem naprosić szanownego maga rezydenta, żeby zechciał poświęcić swój cenny czas na badania! Do rzyci taki rezydent. Dobrze chociaż, że Chird, jego pomocnik, zna się na metalurgii. Razem zabrali się wreszcie do roboty.
Receptura na miecz stalowy jest już gotowa, i o ile niczego nie napartaczyli, jutro zajmę się wykuciem pierwszej sztuki. Dziś po zakończeniu ćwiczeń pójdę do Chirda, do jego pracowni w Starej Strażnicy i sprawdzę, czy skończył recepturę na miecz srebrny, tak jak obiecywał. Pójdę też do wieży Hieronymusa, powinien mieć już gotową recepturę na pancerz.
Wydawało mi się przed chwilą, że słyszę z oddali dźwięk rogu sygnałowego. Chyba od okowity zaczynam mieć zwidy. Nikt przecież nie byłby na tyle szalony żeby zaatakować Wiedźmińskie Siedliszcze.