Dług

Z Wiedźmińska Wiki
"Dług"
Quest ADebt.png
Szczegóły
Mody
"Efekt Uboczny"
Lokacje
Klasztorna
Zleca
Jaskier
Powiązane zadania
Sponsor
ID
m3_q01_debt

"Dług" to zadanie w "Efekt Uboczny".

2000 oreny

Fazy[edytuj | edytuj kod]

Klopoty Jaskra[edytuj | edytuj kod]

Jaskier jak zwykle wpakowal sie w klopoty: uwiódl zone rajcy miejskiego, za co wyladowal w wiezieniu. Nie na tym jednak koniec - aby wylgac sie od stryczka, przekupil szefa strazy. Ciekaw jestem od kogo Jaskier pozyczyl pieniadze... Mam zle przeczucia, niepokoi mnie beztroska mojego przyjaciela. Musze dowiedziec sie wiecej o sytuacji Jaskra.

Klykacz[edytuj | edytuj kod]

Spotkalem czlowieka, który pracuje dla szefa miejscowego pólswiatka, Klykacza. Musze isc z nim porozmawiac na temat Jaskra. Moje zle przeczucia siegaja zenitu... Musze porozmawiac z Klykaczem na temat Jaskra.

Zwrot dlugu[edytuj | edytuj kod]

Okazalo sie, ze Jaskier zrobil kompletna bzdure - pozyczyl duza sume pieniedzy od szefa miejscowego pólswiatka. Rozmowa z Klykaczem przekonala mnie, ze jest to bardzo niebezpieczny czlowiek. Jesli nie dostanie swoich pieniedzy, z Jaskrem moze byc krucho. Cóz, nie mam wyjscia, bede musial zwrócic dlug, bo ten osiol na pewno sam sobie nie poradzi. 2000 orenów mozna zdobyc w kilka dni, jesli sie tylko postarac... Musze oddac Klykaczowi 2000 orenów, bo inaczej Jaskra czekaja przykre konsekwencje.

Pieniadze[edytuj | edytuj kod]

Uzbieralem sume, potrzebna do splaty dlugu. Musze teraz porozmawiac z Klykaczem i ostatecznie zalatwic te sprawe. Musze zaniesc Klykaczowi 2000 orenów, które udalo mi sie uzbierac.

Komplikacje + Dodatkowe pieniadze lub Komplikacje lub Zwloka + Rozprawa z Klykaczem[edytuj | edytuj kod]

Komplikacje[edytuj | edytuj kod]

Klykacz zazadal jeszcze 1000 orenów za wypuszczenie Jaskra. Nie chce klopotów, dlatego obiecalem mu, ze uzbieram dla niego te sume. W zamian otrzymalem zapewnienie, ze na tym skonczy sie splacanie dlugu. Musze przyniesc Klykaczowi jeszcze 1000 orenów.

Dodatkowe pieniadze[edytuj | edytuj kod]

Mam juz dodatkowe 1000 orenów. Mam nadzieje, ze Klykacz dotrzyma slowa i nie bedzie sie domagal dalszych uslug. Musze zaniesc Klykaczowi 1000 orenów, które uzbieralem.
lub

Komplikacje[edytuj | edytuj kod]

Klykacz bezczelnie domagal sie ode mnie dodatkowej oplaty. Wymienilismy kilka ostrych zdan i bandyta kazal swoim ludziom mnie zabic. Cóz, pozaluja tego gorzko. A potem rozprawie sie z samym Klykaczem... Musze pokonac ludzi Klykacza, a potem dorwac samego szefa.
lub

Zwloka[edytuj | edytuj kod]

Klykacz zazadal dodatkowych pieniedzy. Postanowilem grac na zwloke, mam w Wyzimie kilku przyjaciól, moze uda sie zastraszyc Klykacza, albo w ostatecznosci rozwiazac sprawe sila. Musze sie zastanowic jak rozwiazac sprawe z Klykaczem.

Rozprawa z Klykaczem[edytuj | edytuj kod]

Okazalo sie, ze moge liczyc na pomoc kilku przyjaciól. Wspólnie pokazemy Klykaczowi, gdzie jego miejsce. Musze dokonczyc sprawe z Klykaczem wspólnie z moimi sprzymierzencami.

Pryzjaciele z Rivii lub Kompania Braci lub Kompania Braci i Rivowie[edytuj | edytuj kod]

Pryzjaciele z Rivii[edytuj | edytuj kod]

Musze porozmawiac z Rivami, moze beda chcieli mi pomóc w rozprawie z Klykaczem. Z tego co pamietam deklarowali, ze moge sie do nich zwrócic, jesli bede mial klopoty. Powinienem poprosic Rivów o pomoc w rozprawie z Klykaczem.
lub

Kompania Braci[edytuj | edytuj kod]

Musze porozmawiac z Kompania Braci, moze beda chcieli mi pomóc w rozprawie z Klykaczem. Z tego co pamietam deklarowali, ze moge sie do nich zwrócic, jesli bede mial klopoty. Powinienem poprosic Kompanie Braci o pomoc w rozprawie z Klykaczem.
lub

Kompania Braci i Rivowie[edytuj | edytuj kod]

Musze porozmawiac z Rivami i Kompania Braci, moze beda chcieli mi pomóc w rozprawie z Klykaczem. Z tego co pamietam deklarowali, ze moge sie do nich zwrócic, jesli bede mial klopoty. Powinienem poprosic Rivów i Kompanie Braci o pomoc w rozprawie z Klykaczem.

Zalatwione[edytuj | edytuj kod]

Zalatwilem problem dlugu Jaskra. Teraz pora wybrac sie do wiezienia i zabrac stamtad trubadura - pewnie zbrzydla mu juz wiezienna dieta. Powinienem isc do Jaskra i zabrac go z wiezienia.