Corvo Bianco

Z Wiedźmińska Wiki
W3 SS Corvo Bianco.png

Corvo Bianco - winnica w Toussaint będąca własnością Geralta.

Historia

Corvo Bianco ma bogatą historię, której początek jest ukryty w ciemności stuleci. Według legendy winnica została założona przez jednego z synów właściciela winnicy Pomerol, który został pozbawiony dziedzictwa i udał się na wygnanie wraz z sadzonkami winogron Carvanere .

Początkowo wytwórnia win była własnością pewnego herbu kata pana Bolusa Kata, jasnego człowieka pochodzącego z Kaedwen . Praprawnuk -pra-pra-pradziadek Bolusa był rzeczywiście katem, który otrzymał stanowisko na dworze w Beauclair . Za sumienną i oddaną służbę książę tamtych czasów przyznał mu winnicę z przyległymi ziemiami. Na starość Bolus stracił zmysł węchu i słuchu, a następnie lekarze zabronili mu pić alkohol. Niemniej jednak właściciel winnic nie rozpaczał i nie przestawał wykonywać swojej działalności, a wręcz przeciwnie, zaczął produkować jeszcze więcej wina. Bolus dzwonił do przyjaciół z całego świata i organizował hałaśliwe uroczystości, delektując się własnym winem, ciesząc się, że przynajmniej to ich uszczęśliwia. Jednak z powodu dość marnotrawnego stylu życia Bolusa majątek zaczął się obniżać.

Kolejnym właścicielem Corvo Bianco był baron Rossel, któremu nie udało się przywrócić świetności winnicy. Co więcej, jesienią 1274 r. Grzyb zabił całą winorośl. Ostatecznie majątek został sprzedany na aukcji i stał się własnością skarbu królewskiego.

Wiedźmin 3: Krew i Wino

Podczas akcji dodatku winnica jest w ruinie. Zadomowiła się tam bruxa przez co okoliczne pola zostały opuszczone. Po pokonaniu wampira księżna Anna Henrietta daje Corvo Bianco Geraltowi we władanie jako część nagrody za pomoc w ujęciu „Bestii z Beauclair”. Wiedźmin może doprowadzić winnicę do dawnej świetności dzięki pomocy majordomusa Barnabe-Basile Fawlty .

Bez względu na zakończenie dodatku Corvo Bianco pozostanie własnością Geralta. W zależności od decyzji podjętych podczas podstawowej gry, po powrocie do domu po pożegnaniu się z Regisem Biały Wilk spotyka :

  • Yennefer - jeśli w grze podstawowej Geralt związał się z Yennefer, czarodziejka przyjedzie do Toussaint i zamieszka na stałe z wiedźminem w Corvo Bianco.

Osoby związane z winnicą

Galeria

Wiedźmin 3 Krew i Wino

Inne

Ciekawostki

  • „Corvo Bianco” tłumaczone dosłownie z języka włoskiego oznacza Białego Kruka. W książkach poznajemy znaczenie „Corvo Bianco" również w rozmowie Geralta z Reynartem de Bois-Fresnes. Wyjaśnił on wiedźminowi, że nazwa ta w starszej mowie brzmi Gwyn Cerbin co również znaczy Biały Kruk.
  • W Corvo Bianco produkuje się niezwykle oryginalne wino Sepremento .
  • Corvo Bianco jest nowym domem Geralta i Yennefer.
  • Jeśli Yennefer przyjedzie do Geralta podczas zadania Wszędzie Dobrze ..., to przywiezie ze sobą wypchanego jednorożca.
  • Po zakończeniu zadania Ceremonia ... Geralt znajdzie w swojej sypialni mały prezent od Regisa : Mutagenerator wraz z listem od Regisa .
  • Jeśli siostry się pogodzą , Anna Henrietta oznajmi , że wyśle ​​12 beczek upragnionego wina Sangreal do Corvo Bianco.
  • Podstawowe informacje o historii Corvo Bianco można uzyskać w rozmowie z lokajem Barnabe - Basile - Fawlty oraz w książce „Historia Corvo Bianco”, która znajduje się po prawej stronie wejścia do domu, na werandzie posiadłości.
  • Po zakończeniu zadania „ Awantura o Wino : Belgaard ” nowi właściciele winnicy zaprezentują Geraltowi nową odmianę wina, która ich zdaniem będzie w stanie przewyższyć nawet legendarną Est-Est. Wdzięczni za pomoc winiarze zaoferują wiedźminowi, aby sam wybrał nazwę tego wina. Po wybraniu nazwy nowe wino będzie regularnie dostarczane do Corvo Bianco. Beczki z nim znajdują się w piwnicy, na prawo od wejścia.