Corine Tilly

Z Wiedźmińska Wiki
Corine Tilly
Tw3 journal corinnetilly.png
Corine Tilly
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Kobieta
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Profesja
Onejromacja

Corine Tilly -kobieta, którą Geralt spotyka na swojej drodze w poszukiwaniu Ciri. Ma ona dar onejromancji, czyli dar czytania przyszłości i przeszłości, przy pomocy snów.

Wiedźmin 3: Dziki Gon [edytuj | edytuj kod]

Geralt pierwszy raz spotyka ją w "nawiedzonym" domu, leżącą na łóżku i mówiącą coś przez sen. Szybko okazuje się, że miała koszmary wywołane przez bożątko o imieniu Sara. W podzięce za obudzenie z koszmaru Corine obiecuje Geraltowi przysługę i nakazuje przyjść do karczmy "Złoty Jesiotr". Po dojściu do karczmy i opowiedzeniu śniączce o Ciri, Geralt doznał proroczego snu o Jaskrze i Jaskółce.

Onejromancja, czyli dziedzina magii zajmująca się czytaniem przeszłości i przyszłości przy wykorzystaniu snów, jest sztuką trudną nawet dla wykwalifikowanych czarodziejek. Mimo, iż Corine Tilly nie odebrała w tym kierunku żadnej formalnej edukacji, jej sława śniączki, jak nazywano parające się ową sztuką magiczki, znacznie ją wyprzedzała.
Naturalny talent dziewczyny pozwalał jej nie tylko samej śnić o przeszłych wydarzeniach, lecz także zsyłać odpowiednie sny na osoby szukające wskazówek i odpowiedzi na konkretne pytania. Owe zdolności okazały się dla Geralta niezwykle przydatne.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Wideo[edytuj | edytuj kod]