Condwiramurs Tilly

Z Wiedźmińska Wiki
F Condwiramurs Tilly.jpg

Condwiramurs Tilly - dwudziestoczteroletnia czarodziejka , pochodząca z Vicovaro, absolwentka jednej z czarodziejskich akademii (prawdopodobnie Aretuzy). W akademii była najlepszą śniączką i drugą spośród onejromantek. Została zaproszona przez Nimue na jej wyspę, gdzie pomogła jej w rozwiązaniu zagadki Ciri .

Historia[edytuj | edytuj kod]

W akademii była najlepszą śniączką i drugą spośród onejromantek. Została zaproszona przez Nimue na jej wyspę, gdzie pomagała jej w rozwiązaniu zagadki Ciri.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W grze Wiedźmin 3: Dziki Gon występuje onejromantka Corine Tilly, która prawdopodobnie jest krewną Condwiramurs (mają to samo nazwisko).

Gwint[edytuj | edytuj kod]

- Cóż kogo może obchodzić - monologowała dalej Condwiramurs - że podróżowałam cała noc? Że jestem głodna? Że zadek mnie boli i swędzi od twardej i mokrej ławki? Że sikać mi się chce?

Pani Jeziora, str. 15

Rozparła się na rufowej ławeczce i założyła nogę na nogę. Tak, by w rozcięciu sukni dużo było widać.

Pani Jeziora, str. 15

Condwiramurs zaniemówiła na moment. Nie spodziewała się takiego pytania, wietrzyła test, egzamin, pułapkę. Milczała, nie chcąc dać się złapać.

Pani Jeziora, str. 22