Ciekawe przypadki cnotliwej Veggi

Z Wiedźmińska Wiki
Ciekawe przypadki cnotliwej Veggi
Tw3 book brown3.png
Przedmiot można przeczytać
Opis
Rynsztunek/slot
Przedmioty fabularne / Księgi
Kategoria
Zwykły przedmiot
Typ
Pozostałe
Źródło
Zakupu
Cena bazowa
24 Novigradzkie korony
Kupno
55 Novigradzkie korony
Waga
0 waga

This book can be purchased from Sklep Aeramasa. It is one of five books which can be collected and brought back to Ivar on Wyspa Snidhall.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

„Czy może istnieć cnotliwa kurwa?” – to pytanie Vegga zadawała sobie co rano i co rano poprzysięgała udowodnić światu, że uprawianie najstarszego zawodu świata wcale cnocie nie przeczy. Przez swoje postanowienie przysparzała problemów nie tylko sobie, ale i Gaspardowi de Bruelle, dawnemu przyjacielowi jej matki, który wyłącznie przez wzgląd na starą znajomość zgodził się zatrudnić Veggę w przybytku Pod Złotą Podwiązką.

Biedny Gaspard co chwilę wysłuchiwał skarg naburmuszonych klientów, uskarżających się na nieodpowiednie zachowanie Veggi. Jednak dziewczyna miała twarde zasady i mocne postanowienie dochowania im wierności. Nigdy nie robiła tego przy zapalonym świetle, a ujrzawszy męskie przyrodzenie odwracała wzrok, oblewając się rumieńcem. Największym utrapieniem dla Gasparda było jednak to, że cnotliwa Vegga nigdy, przenigdy nie chciała brać zapłaty za swoje usługi.