Cerys an Craite

Z Wiedźmińska Wiki
Cerys an Craite
Cerys an Craite 18.jpg
Informacje podstawowe
Przydomek / pseudonim(y)
Przepióreczka
Pochodzenie
Skellige
Tytuł(y)
Królowa Wysp Skellige (opcjonalnie)
Jarl (opcjonalnie)
Profesja
Monarcha
Płeć
Kobieta
Rasa
Człowiek
Przynależność
Klan Craite
Rada Jarlów
Informacje rodzinne
Kolor włosów
Rudy
Kolor oczu
Bursztynowe
Informacje rodzinne
Rodzina
Hjalmar an Craite (brat)
Rodzice
Crach an Craite (ojciec)
Wystąpienia

Cerys an Craite - córka Cracha an Craite, dziedziczka tronu Wysp Skellige , siostra Hjalmara an Crate.

Pomaga uwolnić Udalryka spod kontroli Hima. W zależności od decyzji gracza może zostać królową Skellige, doradczynią Hjalmara lub zginąć razem z bratem w walce z Nilfgaardczykami.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Cerys jest z jednej strony osobą upartą i nieugiętą, czego dowodzi startując w rywalizacji o władzę. Z drugiej strony jest rozważna i opanowana, co trochę kontrastuje z jej skelligijskim pochodzeniem.

Podczas wyprawy sugeruje, że darzy Geralta czymś więcej niż sympatią, lecz nie zamierza wchodzić w drogę Yennefer.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Cerys jest kandydatką do tronu Skellige i jest jedyną kobietą, która ubiega się o tę pozycję. Postanawia, że uleczy Udalryka z jego dziwnej choroby umysłu, by udowodnić jarlom, że zasługuje na koronę. Dzięki pomocy Geralta jej misja kończy się sukcesem.

W trakcie zadania "Królewski Gambit" wiedźmin może jej pomóc rozwikłać sprawę ataku niedźwiedzi podczas uczty w Kaer Trolde. Jeżeli to zrobi, zostanie ona władczynią Skellige, pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję. Na prośbę Geralta wyśle swego brata Hjalmara, aby ten pomógł w obronie Kaer Morhen przed Dzikim Gonem.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Dalsze Losy[edytuj | edytuj kod]

Jeżeli Geralt pomógł Cerys w zadaniu "Królewski Gambit", zasiada ona na tronie Skellige i doprowadza do gospodarczego rozkwitu owego państwa. Jeżeli Geralt wsparł Hjalmara, Cerys służy radą koronowanemu bratu.

Ciekawostki i inne Informacje[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]