Cerys an Craite

Z Wiedźmińska Wiki
Cerys an Craite
G S Cerys an Craite.jpg
Informacje podstawowe
Przydomek / pseudonim(y)
Przepióreczka
Pochodzenie
Skellige
Tytuł(y)
Królowa Wysp Skellige (opcjonalnie)
Jarl (opcjonalnie)
Profesja
Monarcha
Płeć
Kobieta
Rasa
Człowiek
Narodowość
Skellige
Przynależność
Klan Craite
Rada Jarlów
Informacje rodzinne
Kolor włosów
Rudy
Kolor oczu
Bursztynowe
Informacje rodzinne
Rodzina
Hjalmar an Craite (brat)
Rodzice
Crach an Craite (ojciec)
Wystąpienia

Cerys an Craite - córka Cracha an Craite, królowa , dziedziczka tronu Skellige , siostra Hjalmara an Crate.

Pomaga uwolnić Udalryka spod kontroli Hima. W zależności od decyzji gracza może zostać królową Skellige, doradczynią Hjalmara lub zginąć razem z bratem w walce z Nilfgaardczykami.

Dane z gry Wiedźmin 3 Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Goszcząc na Skellige Geralt miał okazje poznać Cerys an Craite , młodszą z dwojga dzieci Cracha.                  Znana była wśród przyjaciół pod mianem Przepióreczki , jednak myliby się ten , kto słysząc owo figlarne przezwisko , zlekceważyliby rezolutną dziewczynę.

Pod względem charakteru Cerys była nieodrodną wyspiarką i dumą swego ojca. Odziedziczyła po nim wszystkie przymioty charakteru , w tym rozwagę , zdecydowanie , upór.

Nieustraszona i zdeterminowana na każdym kroku udowadniała , iż nie ma rzeczy , w jakiej nie potrafiłaby dorównać dowolnemu mężczyźnie.

Chodź decyzja Cerys , by ubiegać się o tron Skellige , zaskoczyła wszystkich , dziewczyna dobrze ją przemyślała. Idąc w ślady swego brata , zamierzała  dokonać czynu , który zyskałby jej powszechne uznanie i szacunek.

Wypłynęła na Spikeroog , by uwolnić jarla Udarlyka od dręczącej go ponoć klątwy.

Cerys dopięła swego - z pomocą wiedźmina udało jej się uwolnić przywódcę klanu Brokvar od dręczącego go upiora.

Cerys po raz kolejny dowiodła swego sprytu, demaskując spisek Birny i zmywając hańbę, jaka spadła na ród Craite po niesławnej „krwawej biesiadzie” w Kaer Trolde.

Wszystkie te dokonania przekonały Skelligijczyków, że Cerys jest godna zostać królową. Choć z pewnością upłynie jeszcze nieco czasu, nim młoda władczyni wyjdzie z cienia ojca i brata, to z pewnością większość wyspiarzy zadowolona była z takiego wyboru.

Charakter[edytuj | edytuj kod]

Cerys jest z jednej strony osobą upartą i nieugiętą, czego dowodzi startując w rywalizacji o władzę. Z drugiej strony jest rozważna i opanowana, co trochę kontrastuje z jej skelligijskim pochodzeniem.

Podczas wyprawy sugeruje, że darzy Geralta czymś więcej niż sympatią, lecz nie zamierza wchodzić w drogę Yennefer.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Cerys an Craite 9.jpg

Cerys jest kandydatką do tronu Skellige i jest jedyną kobietą, która ubiega się o tę pozycję. Postanawia, że uleczy Udalryka z jego dziwnej choroby umysłu, by udowodnić jarlom, że zasługuje na koronę. Dzięki pomocy Geralta jej misja kończy się sukcesem.

W trakcie zadania "Królewski Gambit" wiedźmin może jej pomóc rozwikłać sprawę ataku niedźwiedzi podczas uczty w Kaer Trolde. Jeżeli to zrobi, zostanie ona władczynią Skellige, pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję. Na prośbę Geralta wyśle swego brata Hjalmara, aby ten pomógł w obronie Kaer Morhen przed Dzikim Gonem.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Dalsze Losy[edytuj | edytuj kod]

Jeżeli Geralt pomógł Cerys w zadaniu "Królewski Gambit", zasiada ona na tronie Skellige i doprowadza do gospodarczego rozkwitu owego państwa. Jeżeli Geralt wsparł Hjalmara, Cerys służy radą koronowanemu bratu.

Ciekawostki i inne Informacje[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin Pożegnanie Białego Wilka[edytuj | edytuj kod]

Gwint[edytuj | edytuj kod]

Inne[edytuj | edytuj kod]