Cechy

Z Wiedźmińska Wiki

Poniższe cechy opisują ogólną kondycję Geralta, nie można bezpośrednio ich zmieniać. Na ich wartość mają wpływ atrybuty główne.

Energia Endurance stats bar

Energia

Każde użycie Znaku zmniejsza Energię Geralta, którą przedstawia żółty pasek na ekranie gry. Nie zdołasz użyć Znaku, jeśli poziom twojej Energii będzie zbyt niski.

Wskazówka: Energia z czasem się regeneruje. Do przyśpieszenia procesu regeneracji możesz użyć eliksiry, na przykład Puszczyka.

Toksyczność Endurance stats bar

Toksyczność

Zielony pasek wskazuje, jaki jest poziom twojej toksyczności. Negatywne skutki toksyn krążących w twojej krwi ujawnią się, gdy osiągniesz polowę paska; pełna toksyczność cię zabije.

Wskazówka: niemalże wszystkie eliksiry są trujące. Możesz zmniejszyć poziom toksyczności, udając się na spoczynek lub wypijając oczyszczającą driakiew. Bądź ostrożny i nie przedawkuj eliksirów!

Żywotność Endurance stats bar

Żywotność

Otrzymwane rany zmniejszają poziom twojej Żywotności. Jeśli czerwony wskaźnik spadnie do zera, Geralt zginie.

Wskazówka: o niebezpiecznie niskim poziomoe Żywotności alarmuje odgłos głośnego bicia serca oraz szarzejący obraz. Użyj eliksiru w rodzaju Jaskółki lub medytacji, aby przywrócić Geraltowi siły.