Bestia z Beauclair

Z Wiedźmińska Wiki
Bestia z Beauclair

Tw3 journal dettlaff vampire locked.png

Tw3 journal dettlaff vampire.png

Szczegóły
Rodzaj
Bestie
Boss
Tak
Występowanie
Toussaint
Podatności
Olej przeciw wampirom
Eliksiry Czarna Krew
Znak Quen

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Bestiariusz[edytuj | edytuj kod]

Świadkowie ataków potwora zawsze mają kłopot z opisaniem danego monstrum. Potwory są szybkie, często atakują w nocy, zaś sami świadkowie są wówczas przerażeni i z reguły zajęci ucieczką. Zazwyczaj wiedźmin nie wie, z jakim stworzeniem będzie miał do czynienia, dopóki nie znajdzie jego śladów i samemu tego nie ustali. Nie inaczej było z Bestią, która nękała Beauclair. Geralt wiedział, że w mieście giną ludzie, że potwór jest nieuchwytny i diabelnie sprytny – wszystko poza tym było wytworem fantazji, karmionej strachem wywołanym przez groźnego drapieżcę.
Ostatecznie okazało się, że Bestia jest wampirem wyższym, a więc jednym z najgorszych przeciwników, z jakimi może mieć do czynienia wiedźmin.

Wampiry wyższe są nadludzko silne i szybkie, potrafią stawać się niewidzialne, a na dodatek każdy z nich dysponuje swoimi indywidualnymi zdolnościami, które wykształcił przez setki lat egzystencji.

Gdy Geralt zorientował się, z czym będzie miał do czynienia, zaklął szpetnie i pomyślał, że plotki na temat Bestii wcale nie były przesadzone.