Barnabé-Basile Fawlty

Z Wiedźmińska Wiki
Barnabé-Basile Fawlty
Tw3 journal majordomus.png
Module
|- Informacje
Przydomek / pseudonim(y)
B.B.
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Niebieski
Narodowość
Toussaint
Profesja
Majordomus (profesja)
Pochodzenie
Beauclair

Barnabé-Basile Fawlty- majordomus z winnicy Corvo Bianco .

Księżna powierzyła mu opiekę nad winnicą Corvo Bianco, by ten pomógł Geraltowi przywrócić ją do dawnej świetności. Służył dobrymi radami w sprawach modernizacji winnicy i zarządzania nią.

Majordomus w młodości często grywał w Gwinta i był w tym bardzo dobry. Później zajął się kolekcjonowaniem kart w efekcie czego obecnie posiada praktycznie pełne zestawy wszystkich tali w tym tali Skellige. Geralt może zagrać z nim w Gwinta, na dowolnym poziomie trudności tali i z dana talią. Rozgrywki te mają charakter treningowy gdyż za każdym razem nie gramy z majordomusem na pieniądze.

Wiedźmin 3 Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Barnabé-Basile Fawlty, majordomus z Corvo Bianco, był wcieleniem sługi idealnego. Przez całe życie służył u szanowanych panów, jak państwo Kniebihly czy admirał Rompally, nie zniósłby bowiem pryncypała uwłaczającego jego osobistej godności. Ponieważ Barnabé-Basile pamiętał czasy pana Boliusa i barona Rosella, był też istną kopalnią anegdot o winnicy. Znał w Corvo Bianco każdy kąt. Jako doskonały administrator, mógł służyć dobrymi radami w sprawach modernizacji winnicy i zarządzania nią.

Geralt nie mógł trafić na lepszego sługę. Można rzec, że gdy Anna Henrietta powierzyła temu szacownemu majordomusowi sprawy Corvo Bianco, wiedźmin otrzymał najpiękniejszy prezent, bowiem każdy majątek jest wart tyle, ile doglądający go człowiek.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • His name is an allusion to "Basil Fawlty", the main character portrayed by John Cleese in the British comedy series "Fawlty Towers".