Annar

Z Wiedźmińska Wiki
W3 SS Annar.jpg

Annar – postać w dodatku Serca z Kamienia do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Ofirski wojownik i szlachcic.

Gry[edytuj | edytuj kod]

Przed akcją gry[edytuj | edytuj kod]

Nie wiadomo zbyt wiele o jego przeszłości. Dołączył do ofirskiego maga Aamada w podróży do miasta Oxenfurt, w Redanii. Miał on pomóc reszcie wojowników w znalezieniu ofirskiego księcia i zdjęciu z niego klątwy.

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia[edytuj | edytuj kod]

Kiedy Annar wraz z resztą ofirskich wojowników odnalazł zaklętego księcia okazało się, że przybyli za późno, bo królewski syn został zabity przez Geralta. W wyniku tej zbrodni wiedźmin został pojmany na statek wraz z Felippem Kalagrande, którego oskarżono o współpracę w zabójstwie.

W momencie kiedy Biały Wilk się obudził na statku, po krótkiej rozmowie ze współwięźniem, przyszedł Annar, który powiedział w języku ofirskim, że łowca potworów zamordował księcia i odpowie za to. Po tym dodał jeszcze, że gdyby to od niego zależało to wiedźmin już by nie żył. Geralt próbował się dogadać, prosząc w języku ofirskim aby zabrano go do kapitana. Ofirczyk odmówił mówiąc, żeby Wilk siedział cicho i że za dwa tygodnie będzie wisiał.

Następnie w wyniku sztormu, który doprowadził do zniszczenia statku ofirczyków wiedźmin był tarmoszony przez wojowników zauważając przy okazji odciętą głowę Felippe'a. Po uwolnieniu się Biały Wilk albo uciekł przed porywaczami albo z nimi walczył, zabijając przy tym Annara.