Alina

Z Wiedźmińska Wiki
Alina, the bride to be

Alina - postać z gry "Wiedźmin". Ginie, przypadkowo zepchnięta ze wzgórza przez Celinę. Pojawia się później jako południca.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Alina to młodsza córka sołtysa, która mieszka w wiosce Odmęty. Szykuje się do ślubu z Julianem - bogatym i pięknym kupcem. Tak naprawdę to dziewczyna kocha zagubionego Adama, który jeśli chodzi o pracę na roli to jest fatalny. Opiekuje się Alvinem i pilnuje aby jej siostra Celina nie zaczepiała jej narzeczonego. Jednakże Celina jest zazdrosna o swą młodszą siostrę i zabija ją przypadkowo. Alina upadając uderza głową w kamień i zamienia się w Południcę- południowego demona. Dzieje się to w zadaniu "W pełnym słońcu".

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Alina to wieśniaczka o złocistych, jasnych warkoczykach, piegowatej buzi i wianku ze stokrotek na głowie. Zwykle sprząta w chacie, zbiera Ginatię przed domem lub spaceruje po wiosce. Jest przewrażliwiona na punkcie romantyzmu i poezji. Rozpieszczana i faworyzowana przez ojca, wzbudza zazdrość swej starszej siostry Celiny, a ślubem z Julianem doprowadza do szału. Uwielbia hasać na pola i zbierać maliny w maliniaku.