Aldert Geert

Z Wiedźmińska Wiki
Aldert Geert
Scholar white orchard TW3.png
Aldert Geert
Module
|- Informacje
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Tytuł(y)
Profesor nadzwyczajny Akademii Oxenfurckiej
Profesja
Magister

Aldert Geert – Magister Artibus Academiae Oxoniensis, profesor nadzwyczajny Akademii Oxenfurckiej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon[edytuj | edytuj kod]

Podczas III Wojny z Nordlingami wyruszył na południe, na front, aby móc spisywać historię wielkich wydarzeń, których Kontynent był świadkiem. Uważał, że wojny nie da się opisywać w zaciszu uniwersyteckich bibliotek, lecz trzeba być na miejscu, gdzie wojna się toczy. Nie obawiał się o swoje życie, gdyż jego zdaniem cywilowi na wojnie nic nie groziło.

Geralt spotkał go w karczmie w Białym Sadzie. Profesor, jako pasjonat gry w Gwinta, nakłaniał wiedźmina, aby ten spróbował z nim zagrać. Jednocześnie Biały Wilk może powiedzieć Geertowi, aby wracał na północ albo zachęcić go do dalszej podróży na front. Niezależnie od rady wykładowca pojedzie na południe. Wiedźmin może później znaleźć jego ciało wiszące na Drzewie Wisielców w Velen. Na ziemi leży fragment napisanej przez profesora książki.

Jeśli Geralt zgodził się zagrać z nim, otrzyma od niego podstawową talię Królestw Północy. Jeżeli odmówi partyjki, talię tę można znaleźć pod Drzewem Wisielców przy zwłokach Geerta.

Zadania[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]