Jesteś nowy na Wiedźmińskiej Wiki i nie wiesz od czego zacząć? Zajrzyj na portal społeczności i dowiedz się jak stać się częścią naszej społeczności!

Alchemiczne Wesele

Z Wiedźmińska Wiki
Skocz do: Nawigacja, szukaj
Alchemiczne Wesele
Tw2 item book.png
Książka. Opisuje podstawy alchemii.
Opis
Kategoria
Pospolity
Rodzaj
Książkia
Źródło
Łup / Zakupu
Kupno
5164 oreny
Sprzedaż
4 oreny
Waga
waga 0

Dziennik[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmini potrafią warzyć słynne eliksiry, którym zawdzięczają nadludzką sprawność walce. Składniki alchemiczne pozyskują z przydrożnych ziół lub z ciał pokonanych potworów. Każda ingrediencja zawiera w sobie jedną z substancji: aether, caelum, fulgur, hydragenum, quebrith, rebis, sol, vermilion lub vitriol. Receptury alchemiczne mówią w jakich proporcjach należy dobrać substancje, żeby uzyskać pożądany efekt, więc jeśli bohater dysponuje i recepturą, i składnikami, może przygotować eliksir podczas medytacji. Prócz eliksirów wiedźmini tworzą inne mikstury: nasłane na ostrze miecza oleje, które zatruwają przeciwników lub jątrzą rany oraz miotane na dystans petardy – te działają na wielu wrogów na raz. Ponieważ eliksiry potrzebują czasu, żeby zadziałać na organizm wiedźmina, wypija się je przed walką, podczas medytacji. Oleje nakłada się w panelu ekwipunku. Także bomby warto przygotować zawczasu, umieszczając je w przegródce Pod ręką"."