Adrien de Rouleau

Z Wiedźmińska Wiki
Adrien de Rouleau
Tw3 bw le papillon.jpg
Module
|- Informacje
Przydomek / pseudonim(y)
Le Papillon
Rasa
Człowiek
Płeć
Mężczyzna
Kolor włosów
Brązowy
Kolor oczu
Brązowy
Narodowość
Toussaint
Profesja
Trubadur
Pochodzenie
Beauclair

Adrien de Rouleau "Le Papillon" trubadur z toussaint , przyjaciel Jean-Louis Ludovica.

Wiedźmin 3: Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]

Bard dzięki swojej sławie zawdzięcza posadę trębacza podczas turniejów rycerskich, nadaną przez samą księżną Anariettę.

Pojawia się na polu turniejowym, gdzie zapowiada walkę pomiędzy Guillaumem a szarlejem podarowanym przez cesarza Emhyra var Emreisa. Jednak walka wymyka się spod kontroli i jest konieczna interwencja wiedźmina Geralta i barona Palmerina de Launfal.

Po obaleniu szarleja przez Białego Wilka i oszczędzeniu go trubadur ogłasza wiedźmina mianem „Litościwego”. W przeciwnym razie bard jedynie chwali go za zwycięstwo.

Po walce Adrien kontynuuje zapowiadanie dalszych atrakcji turnieju, takich jak wyścigi konne, strzelanie do tarcz, walkę zbiorową i walkę z zeszłorocznym czempionem.

Po zakończeniu turnieju barda można spotkać przy wejściu do salonu fryzjerskiego niedaleko placu Epony w Beauclair. Trubadur jest zaniepokojony przedłużającą się nieobecnością właściciela salonu Jean-Louis Ludovica i prosi Geralta o zbadanie sprawy. Adrien następnie towarzyszy wiedźminowi w poszukiwaniu fryzjera, cały czas rozmyślając o nowej balladzie.

Zadanie[edytuj | edytuj kod]

Wiedźmin 3 Krew i Wino[edytuj | edytuj kod]